2012 model yeni citroen c3 fiyatları

Citroen c3 ü ilk gördüğüm zaman küçük tombul bir arabaydı, reklamlardan tek aklımda kalan ise robottu aklıma gelen tek şey ise bu tombul şey nasıl robot oluyor sorusuydu ve gülüyordum kendime reklam sadece o diye. Bir arkadaşım 2007 model dizel bir c3 almış istanbul dan izmir geldi arabasıyla ne kadar yaktı diye sordum verdiği cevap beni çok etkiledi desem yeridir, istanbul izmir arası 565 km ayrıca şehir içinden geldiğini varsayarsak 50 km de öyle olduğunu dedim 615 km ortalama ve bu kadar yolu 95 tl lik mazotla gelmiş ve içinde biraz daha mazot olduğunu söyledi. Bu gerçekten çok iyi bir rakamdı çünkü ben aynı tip bir dizel araçla 280 km yolu 70 tl lik mazotla gidiyorum. Yakıt tüketimi konusunda citroen c3 çok cimri, 2012 modeli yeni kasa c3 ler eskiye göre daha göz doldurucu tasarım değişmiş o eski tombul hali gitmiş yerine sedan gibi ama değil hafif uzun ve pratik bir araba gelmiş.

Yakıt tüketimi bu yeni kasa citroen c3 de kasanın ağırlığına bağlı olarak çok hafif artmış ama kesinlikle en az yakan araçlardan biridir kendisi.

2011 ve 2012 model citroen c3 fiyat listesi şu şekilde;

About foxfire4

http://www.guzelege.com
Bu yazı Citroen içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

